5.0
gebaseerd op 482 reviews

Ik heb gekozen voor de zomer behandeling,fijne ontspanning en behandeling met top producten. Met een paar proef producten kan ik weer even uittesten,tot de volgende keer

Manon - bijna 2 jaar geleden

Voor de eerste keer een behandeling gekregen met 5 onderdelen.
Helemaal ontspannen naar huis.En mijn huid voelt heerlijk aan.

I - bijna 2 jaar geleden

Hele fijne behandeling. En ook een goed advies. Echt een aanrader !

Rita - bijna 2 jaar geleden

Op tijd en klantvriendelijk. Goede behandeling.Heel tevreden.

H. - bijna 2 jaar geleden

De gezichtsbehandeling was weer heerlijk! Lekker even ontspannen!

Marjon - bijna 2 jaar geleden

Was de 1ste keer voor pedicure me voeten zijn echt heel zacht en me nagels hebben weer mooie vorm aanrader

Gerrit

Maria - bijna 2 jaar geleden

Was de eerste keer bij Hanneke,maar zeker niet de laatste keer
Heerlijk genoten van de zomerbehandeling en er werd goede uitleg gegeven wat er ging gebeuren.

Carla - bijna 2 jaar geleden

Prima behandeling door Sanela. Iedere keer weer een verrassing maar erg goed.

Roelien - bijna 2 jaar geleden

Van genoten en ook geleerd alles wordt duidelijk uitgelegd top!

Lotte - bijna 2 jaar geleden

Heerlijke zomerbehandeling gehad, echt genieten. En de producten zijn top 🙏🏻🥳

Maryleen - bijna 2 jaar geleden