5.0
gebaseerd op 482 reviews

Prettige behandeling. Goed uitgelegd. Een vervolg waard.

Astrid - ongeveer een jaar geleden

Altijd fijn en goed!!!!

Annette - ongeveer een jaar geleden

Prima geholpen

Marina - ongeveer een jaar geleden

Ik werd heel goed geadviseerd en de behandeling was heerlijk. Zeer verrassend dat Sanella na zoveel jaar nog veel details over mij wist. Dat is je nog eens welkom voelen!

Margreet - ongeveer een jaar geleden

Ik ben altijd heel tevreden en laat alles met me doen en kom heel ontspannen thuis.
Ik blijf het dus zo lang mogelijk doen.

A. - ongeveer een jaar geleden

Ik was onder de indruk van de uitgebreide behandeling en de rust die de hele beleving uitstraalde! Een absolute aanrader voor een ontspannende verwennerij die goed voor de huid en de geest is.

Patricia - meer dan een jaar geleden

Fijn geholpen! Ga zeker vaker.

Sam - meer dan een jaar geleden

Het was goed en heel tevreden👌❤️

M. - meer dan een jaar geleden

Wat is het toch een heerlijke verwennerij, elke keer weer. Genoten. Zeer professioneel. Resultaat is goed zichtbaar.

Barbara - meer dan een jaar geleden

Prima gezichtsbehandeling. Wenkbrauwen zijn precies goed. Vriendelijke medewerkster

Hella - meer dan een jaar geleden