Een fijne sfeer en duidelijkheid. Goede behandeling van de wenkbrauwen.
Ik werd vriendelijke geholpen, een goed gesprek gehad over het productadvies!!
En ik denk dat ze er een nieuwe klant jij hebben....
Geweldig ,was vandaag met mijn tante uit Amsterdam ,Samen 163 jaar oud .We kregen een duo behandeling .We zijn ZEER blij ,we lijken wel 10 jaar jonger ,
Dit is puur ,was helemaal leuk ,Echt een aanrader .
Tot de volgende keer Ank Wilbrink en Tante Gini
Heerlijke behandeling, kom graag nog een keer!
Kundige behandeling en altijd een leuk gesprek!
Heerlijk ontspannen behandeling gehad 🙏🏻🤩 en mijn wenkbrauwen weer toppie!
Heel prettig verzorgd door beide dames en in een mooie salon. Wij komen zeker terug voor een herhaling
Geweldige behandeling, mijn huid is zichtbaar opgeknapt en het was heerlijk ontspannen!
Net als altijd, geweldig.
Wat een rust en wat een heerlijke voorjaarsbehandeling. Ik had het kado gekregen voor m'n verjaardag en ik ga zeker een keer terug komen.