5.0
gebaseerd op 482 reviews

Het is altijd een heerlijk relax moment, al hebben we vaak veel te bepraten. Ik ga dan ontspannen weer naar huis 🥰

Ina - meer dan een jaar geleden

Hele fijne ontspannende behandeling. Mijn huid ziet er fris en strak uit. 5 jaar eraf!

Rita - meer dan een jaar geleden

Een heerlijke verwennerij! Naast ontspanning ook hard nodig nu ik 88 jaar word.

E.D.M. - meer dan een jaar geleden

Heerlijk, genoten van een uurtje verzorging en ontspanning.

Annita - meer dan een jaar geleden

Heerlijk relaxed

Cornelia - meer dan een jaar geleden

Heel fijn

Zuzana - meer dan een jaar geleden

Vriendelijk en netjes geholpen.

Jan - meer dan een jaar geleden

Ik kom er nu al een geruime tijd. Mijn huid is duidelijk verbeterd en ik gebruik daarbij ook de producten van Babor. Ik kom er altijd erg ontspannen vandaan en ik ervaar de schoonheidssalon als zeer prettig en gezellig ook.

Mirjam - meer dan een jaar geleden

Ik ben weer zoals altijd uiterst tevreden .degene die mij behandeld heeft belangstelling voor mij en ze neemt de tijd en raffelt niets af .nog bedankt voor het kerstgeschenkje ik ga er van genieten ,en tot volgend jaar .
Mevr . Croese .

P.E.M - meer dan een jaar geleden

.Proffesionele en vriendelijke dames, die weten wat ze doen!

Tineke - meer dan een jaar geleden