5.0
gebaseerd op 482 reviews

Nee dat niet maar tevreden

Emmy - ongeveer 2 jaar geleden

Heerlijk genoten. Kundige dame

Cornelia - ongeveer 2 jaar geleden

Ben zeer vakkundig geholpen door Sanela. Ben erg tevreden en heb gelijk voor een volgende keer geboekt!

Tineke - ongeveer 2 jaar geleden

Op envtop

Jos - ongeveer 2 jaar geleden

super zoals altijd!!!!

Marleen - ongeveer 2 jaar geleden

Was heel fijn (en nodig;-)) kom zeker terug!

Sophie - ongeveer 2 jaar geleden

Ik ben altijd zeer tevreden over de behandeling .
Het wordt niet afgeraggeld .Er wordt op tijd behandeld . De behandelaar van mij is altijd vriendelijk en belangstellend . Gr . Elly

P.E.M - ongeveer 2 jaar geleden

Heerlijk ontspannen en veel positieve aandacht voor huid en mens.

Eline - ongeveer 2 jaar geleden

Hele fijne behandeling, door zeer vriendelijke en deskundige medewerkster.

Hella - ongeveer 2 jaar geleden

Fijn geholpen en goede uitleg

Jolanda - ongeveer 2 jaar geleden