5.0
gebaseerd op 482 reviews

Altijd fijn zo’n verwen momentje

Caroline - ongeveer 2 jaar geleden

Het was mijn aller eerste keer bij een schoonheidsspecialist, maar het was zeker voor herhaling vatbaar. Het was echt heerlijk.

Lilith - ongeveer 2 jaar geleden

Aardig , attent en deskundig geholpen 👌

Vera - ongeveer 2 jaar geleden

De voetbehandeling bij Sanela is, zoals eigenlijk altijd, goed en ik heb dan na afloop het gevoel dat ik lekker met "nieuwe voetjes" naar huis ga.

Jeanette - ongeveer 2 jaar geleden

Een fijne rustige benadering en omgeving. Echt een uurtje ontspanning.

D. - ongeveer 2 jaar geleden

Vriendelijke rustige behandeling gehad

Anja - ongeveer 2 jaar geleden

Ik kwam hier voor het eerst. Heerlijke lente behandeling gehad en voelde mij op mijn gemak.

Monique - ongeveer 2 jaar geleden

Zeer relaxed en vriendelijk geholpen.

Sven - ongeveer 2 jaar geleden

Een heerlijke gezichtsbehandeling gehad, was weer super fijn

Jeannette - ongeveer 2 jaar geleden

Weer fantastisch 👍

Thea - ongeveer 2 jaar geleden