5.0
gebaseerd op 482 reviews

Top !

S.J. - bijna 7 jaar geleden

Een heerlijke onthaastende ervaring door Hanneke. Je voelt je rustig worden. Ik kom al jaren bij Hanneke vanuit Zoetermeer - dus dat zegt wat, toch? De producten van BABOR zijn goed en milieuvriendelijk. Dat is belangrijk voor mij.

Betty - bijna 7 jaar geleden

Ben helemaal zen! en thuis nog lekker aan het nagenieten.
Mijn gezicht voelt heerlijk zacht en prettig aan.

Martine - bijna 7 jaar geleden

Heel blij met de manicure en gezichtsbehandeling door Hanneke!

Chantal - bijna 7 jaar geleden

zo als altijd prima geholpen en altijd gezellig. bedankt Hanneke

Myriam - bijna 7 jaar geleden

Het was meer dan goed en zeker voor een herhaling vatbaar .Nogmaals bedankt voor deze onverwachte verassing 👏👌

Carla - bijna 7 jaar geleden

Ik kom met tussenpozen al jaren bij Hanneke en wordt altijd geholpen door Sanella. Zij is zeer deskundig, laagdrempelig en aardig. Ik voel me altijd thuis bij haar.

I. - bijna 7 jaar geleden

Ik heb eigenlijk weinig te melden.Het was een prettig halfuurtje.

M.A. - ongeveer 7 jaar geleden

Ben zeer tevreden nette salon lieve mensen.

G.J. - ongeveer 7 jaar geleden

Heerlijk ontspannen

Monica - ongeveer 7 jaar geleden