5.0
gebaseerd op 482 reviews

Een hele fijne op maat behandeling gehad met goede uitleg over de producten en werking hiervan. Tevreden naar huis gegaan!

Samantha - meer dan 6 jaar geleden

Heerlijk ontspannend weer, met goede adviezen!

Irma - meer dan 6 jaar geleden

was weer gezellig en prima geholpen zoals altijd.

Myriam - meer dan 6 jaar geleden

Voor het eerst in mijn leven, samen met mijn vrouw, een duo gezichtsbehandeling (door kadobon bij Hanneke terechtgekomen) en een rug-/nek-/hoofd massage gehad. Wat een heerlijke en ontspannen ervaring!
Wilde de stoel niet meer uit :-)!
Daarom meteen maar weer een nieuwe afspraak gepland. Kijk er nu alweer naar uit!

Rob - meer dan 6 jaar geleden

Lekker ontspannen! Ik krijg altijd complimenten over mijn huid van mensen.
De behandelingen en producten van Hanneke hebben dit resultaat.👍🏼

Muriel - meer dan 6 jaar geleden

Wat een fijne en ontspannen sfeer is er bij Hanneke. Weer genoten van de massage!

Annemarie - meer dan 6 jaar geleden

Heerijk

Alex - meer dan 6 jaar geleden

Altijd heerlijk even bij Hanneke.

Ada - meer dan 6 jaar geleden

Zeer deskundig, nemen alle tijd voor je en geven goed advies.

Ilse - meer dan 6 jaar geleden

Het was een super behandeling, ik ben heel tevreden

Marieke - meer dan 6 jaar geleden