5.0
gebaseerd op 482 reviews

een hele fijne behandeling,
zachte handen, lieve vrouw.
bedankt
ik kom zeker terug

Petri - ongeveer 6 jaar geleden

1e keer dat mijn voeten gedaan zijn .
Heerlijk echt top , keurig uitgelegd al mijn vragen beantwoord en prettig geholpen .

Danny - ongeveer 6 jaar geleden

Ja grandioos ,heel ontspanne,mooie muziek op de achtergrond ,en prima geholpen .

Ria - ongeveer 6 jaar geleden

Ontvangst en behandeling zeer vriendelijk

Marga - ongeveer 6 jaar geleden

Het was top! M’n huid was toe aan goede verzorging, en die kreeg ik!
Ik ging ontspannen en stralender naar huis.

Mocht je je whiteboard cleaner hopeloos zoeken. Ik vond wat in m’n tasje!

Lauren - ongeveer 6 jaar geleden

Heerlijk!
Wenkbrauwen mooi geworden.
Sanela, Dank je Wel!

Margret - ongeveer 6 jaar geleden

Heerlijke zachte voetjes weer kom de volgende keer weer

Mark - ongeveer 6 jaar geleden

Altijd een fijn welkom bij binnenkomst! De meiden onthouden hun klanten en de behandelingen zijn top en gepersonaliseerd. Kortom, ik wij zijn super tevreden over Hanneke en team!

Tatjana - ongeveer 6 jaar geleden

Een heerlijke verzorgende en ontspannen behandeling in een prima sfeer. Men is klantvriendelijk en servicegericht. Zelfs in Coronatijd 👏

Annemarie - ongeveer 6 jaar geleden

Heerlijk ontspannende shiatsu massage!

Tanneke - meer dan 6 jaar geleden