5.0
gebaseerd op 482 reviews

Hele fijne gezichts behandeling gehad, even moment voor jezelf

Manon - bijna 4 jaar geleden

De zomergezichtsbehandeling is zeker een aanrader. Heerlijke producten worden vakkundig gebruikt en toegelicht. Een prettige sfeer met passende muziek op de achtergrond. Weer heerlijk in deze "watten" gelegd. Mijn huid/gezicht kan er weer even tegen. Dankjewel Hanneke

Annemarie - bijna 4 jaar geleden

Heerlijk en ontspannen behandeling gehad, met voelbaar werkende producten.

Carla - bijna 4 jaar geleden

Altijd fijn en naar wens!!

Marieke - bijna 4 jaar geleden

Fijne afspraak !

S.J. - ongeveer 4 jaar geleden

Het is goed gedaan

L.E. - ongeveer 4 jaar geleden

Vriendelijke service, snel geholpen, goed resultaat, blijvende tevredenheid.

Alison - ongeveer 4 jaar geleden

Zoals altijd , heerlijk relaxed en gezellig bij Sanela

Rosina - ongeveer 4 jaar geleden

Vriendelijk en professioneel personeel

Alex - ongeveer 4 jaar geleden

Heerlijke behandeling. Sanela kent mijn huid goed en weet wat ik nodig heb.

Mariann - ongeveer 4 jaar geleden